برخی از خدمات ما

  ما کمک می کنیم اهداف خود را به واقعیت تبدیل کنید

تولید محتوا

هدف محتوالند تولید محتوای هدفمند در راستای افزایش ورودی ارگانیک از موتورهای جستجو هست. ما با بالاترین سطح کیفیت، در وب سایت شما به تولید محتوای متنی و چند رسانه‌ای خواهیم پرداخت.

بیشتر بدانید

استراتژی محتوا

ما در محتوالند با پاسخگویی سوالات اساسی به مجموعه ای از روش ها و دستورالعمل هایی مبتنی بر محتوا میرسیم و استراتژی محتوای سازگار با اهداف کسب و کار خود را به دست میاوریم.

بیشتر بدانید

مشاوره محتوا

تیم محتوالند ازابتدا تا پایان پروژه به عنوان همراه و مشاور درکنار مشتری خواهد بود وبا بررسی بازارهدف و رقبا، بهترین راه برای رسیدن به موفقیت و جهشی چشمگیر در حوزه کاری ارائه میکند.

بیشتر بدانید

امروزه محتواسازی و تولید محتوای مناسب برای وب سایت از مهمترین قسمت های راه اندازی کسب وکار اینترنتی و یک مزیت عمده برای سایت به حساب می آید چراکه استراتژی گوگل و موتورهای جستجو دیگر مانند قبل نیست که بصورت شانسی یا لینک سازی بتوانید در صفحه اول گوگل دیده شوید. محتوای سایت شما یکی ازارکان اصلی سئو و بهینه سازی سایت و از مهمترین ملاک های گوگل برای رتبه بندی است. برای موفقیت در این رسانه‌ها باید در کنار موضوع اصلی خود موضوعات متنوع دیگری با محتوای خلاقانه و عامه پسند برای کسب وکار خود تولید کنید و با افزایش تعامل خود با کاربران اعتماد ایجاد کنید.

متفکر باش

محتوای بی کیفیت نه تنها سودی برای شما ندارد، بلکه براحتی باعث افت رتبه و اعتبار شما می‌شود.

ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به یک نویسنده ی حرفه ای محتوا تبدیل شوید.

آخرین مطالب وبلاگ

همراه با مقاله های بازاریابی ما باشید
  تا یاد بگیرید چگونه سایت خود را رشد دهید و جامعه آنلاین خود را بسازید.


  محتوالند برای شما چه می کند؟

اولویت اصلی ما درک کامل نیازهای شما و هدف شما از حضور و فعالیت در دنیای وب است.

پس از درک کامل نیازهای شما، بهترین و سریعترین راهکار را برای پیاده سازی وب سایت موردنظر شما ارائه می دهیم.

در طول روند اجرای پروژه، تکمیل سایت تحت نظر شما انجام خواهد شد و می توانید تغییرات مد نظر خود را به ما انتقال دهید تا در نهایت طرح دلخواه شما ایجاد شود.

از آنجایی که ما یک شرکت آموزش محور هستیم، در تلاش هستیم تا با ارائه آموزش های حضوری و غیرحضوری آموزش های جامعی در خصوص مدیریت سایت و اعمال تغییرات در آن به شما بدهیم تا بتوانید سایت خود را در هر زمان بدون نیاز به کدنویسی و با سلیقه خود ویرایش کنید.

کار ما پس از اتمام فرآیند طراحی سایت و تحویل پروژه به شما تمام نمی شود، بلکه پس از اتمام کار برای ارائه آموزش های تکمیلی و اعمال تغییرات بیشتر در سایت همراه شما خواهیم بود.